LyricsChords.net

Eminem lyrics, Tha' Kiss lyric lyrics - chords - songs - lyric - chord - song - canciones - paroles - lyric of the song Tha' Kiss Eminem lyrics - chord of the song Tha' Kiss Eminem lyrics

Utilize o abecedário abaixo para abrir as páginas de letras dos artistas

0-9ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Tha' Kiss lyrics

     Interaction

    >> All lyrics and chords of "Eminem"
     Tha' Kiss
    >> Eminem
     
        [Eminem]
    I'm gonna kill this bitch...
    I'm gonna kill Him!
    I'm going to fucking jail
    Cuz I'm gonna kill this bitch

    [Dave]
    Yo' Man

    [Eminem]
    What!?

    [Dave]
    I don't know...
    I got a really really bad feeling bout this..

    [Eminem]
    Man would you shut the fuck up ya always get a bad feeling man..
    That's her car right there...
    Just, Park..

    [Dave]
    I'm parking!

    [Eminem]
    Fuck it...Turn the fucking car off dog

    [Dave]
    Alright...

    [eminem]
    Aight...We wait

    [Dave]
    We wait for what?

    [Eminem]
    We wait until she comes out
    Then I'ma fucking kill her!

    [Dave]
    Man,You aint gonna kill a anyo-..
    (Eminem: Man fuck the fuck up dog..)
    What the fuck did you bring that for!?

    [Eminem]
    Just shut up,
    The fucking clip is empty

    [Dave]
    Hey, dont point that thing on me!

    [Eminem]
    It's not even loaded bitch look

    [Dave]
    Dude! (Eminem: Hahaha)
    GOD!I fucking hate when ya do that shit

    [Eminem]
    Ya but it's funny as fuck!

    [Dave]
    Fucking kill you one of these days,I swear!

    [Eminem]
    Get's you everytime!..
    Is that her?

    [Dave]
    Where??

    [Eminem]
    Right there motha fucka

    [Dave]
    Sigh...Yeah

    [Eminem]
    Get out fucker...Get out!

    [Dave]
    What the fuck, ya want me to get under the car!?!

    [Eminem]
    Dude, who's she walking with...

    [Dave]
    How the fuck am I Suppose to know?
    You told me to duck down!

    [Eminem]
    Not so fucking loud dude
    Did she just kiss him!?

    [Dave]
    I dont think so

    [Eminem]
    Dog!!she just fucking kissed him!

    [Dave]
    No she didn't

    [Eminem]
    She's fucking kissing him Dog!...Jumps from the car...

    [Dave]
    Oh shit...

    People yelling "Marshall!"
     
      Print this lyric

    Visualizações mensais: 666

All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.
Access to the Site does not grant you the right to reproduce, copy or distribute by any means, method or process whatsoever, now known or
hereafter developed, any of the information obtained via the use of The Site, including the song lyrics contained on other sites, including without
limitation, transferring or downloading any Content to a computer hard drive, or otherwise copying any Content onto any other storage medium.
All rights of the copyright owner(s) are expressly reserved. Please contact the copyright owner(s) for further information.